星期二, 2月 20, 2024

2024年2月大阪獨遊 Day 3 - 梅田








都有好幾年冇去梅田,近年多左自駕遊,去效區多左,而且印象中梅田係商場比較多,冇乜野街可以行,有都係食街,見咁耐冇去過,今次就去睇吓!


未去梅田之前,去一去Namba parks ,佢應該有個公園,想去睇吓有冇機會放吓飛機,去到見公園冇開 🤦🏻‍♀️ 

由難波出發,撘Metro 難波站御堂筋線去梅田站,行出去阪急百貨,去到阪急百貨,就落去地庫睇吓有咩手信賣,見到有一間係賣番薯片嘅counter,好多人排隊,而且有限量售賣,咁我又去排隊買吓,佢個番薯片有六種味道,每人限買六包,所以我就買咗六包🤣 雖然佢冇得試食,不過番薯片,類似薯片咁,只不過厚身D,相信唔會難食得去邊,而且咁多人買應該都唔差!(返去食過之後都覺得唔錯),跟住見到東京嘅 Tulip rose都有得賣,又買少少做手信!

買完手信就去食個lunch,之前上網見到有一間食鰻魚飯,個樣好似幾吸引,所以就去搵咗嗰間店,店名叫 Unagi Kushiyaki Idumo ,跟google 地圖去到唔啱,原來是在同層附近,要認住個門口個鰻字就搵到!而且通常有人排隊等位!呢間餐廳嘅座位安排係跟先後次序,即係話我雖然得一個人,但我前面有兩個人,即使只有一個位,都唔會俾我入,一定要我前面嗰兩個入座先,所以輪到我嘅時候,即使我只有一個人,而佢只有一張四人枱,佢都照比張四人枱我!而且日本係唔會搭枱,所以我可以坐得好舒服,我等咗差不多半個鐘先有位,等位嘅時候已經睇咗餐牌,一早揀咗鰻魚厚蛋飯,佢個飯🍚講明係750 g 😅太大碗了,所以改了半碗,當然價錢係冇得減,而且個賣相冇咁澎湃,不過真係唔想浪費,但係最終我都食唔晒,因為佢個飯比較硬,口感亦有啲怪怪地,而且份量太多,食完鰻魚同埋個蛋都差唔多飽,鰻魚好好味,係蒲燒嗰種,蛋唔算特別濃厚,不過不失!
















食完飯行去商場嘅另一邊,發現原來呢度有間銀座篝拉麵 !睇吓之後兩日有冇時間過嚟試一試!跟住上去近 Yodobashi-Umeda 個小廣場,之前喺YouTube睇過一條求婚片,就係呢個小廣場度做,當年條片入面果間餐廳,而家已經變咗Starbucks!就去買返杯咖啡飲,坐左一陣,又入返商場,去左Zoff 配眼鏡,半小時後可以取,在商場行吓,又買左 Enherb 的花茶!攞返眼鏡之後,就行咗過去隔離個商場,在大阪駅上蓋,呢度有個大水池,有個綠色公仔在水池中央,喺度坐一陣影吓相,又行返去Lucua ,買埋 Steam cream ,行埋超市,就返去難波,又返酒店放低野先!














今晚約左好友食燒肉,book 左 あぶりや國產牛燒肉,我早左到,坐在等位區等,等埋好友到咗之後,可以入坐了,呢度全部係卡位,今晚都好full booking ! 我地叫左普通燒肉放題,唔要包埋牛舌果款貴D嘅放題!因為之前試過,牛舌係薄切,味道麻麻地!所以唔要牛舌!我地叫左好多野食,因為好友一家都好有食力😂,食到最後甜品都清晒🍧食完就分道揚鏢,因為好友租咗車,所以佢哋住得比較遠,住喺大阪灣嗰邊,所以我哋都冇去行夜街就各自返去休息,然後話聽日如果時間夾到就大家再聚一聚!😏








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...