星期一, 2月 19, 2024

2024年2月大阪獨遊 Day 2 - 環球影城










今朝一早起身去環球影城!搭阪神難波線,四個站去到西九条,𨍭 JR 櫻島線搭兩個𠵍到環球影城站!大約半小時到達,7:45 已經入緊場,排隊嘅人比上次少,都係差唔多時間,但上次八點先開始入,我排緊隊入場諗住㩒張飛QR code 出嚟,先發現我未買飛,只係放左入購物車未比錢,即刻比錢,要等確認!好彩好快確認到,未排到入口已經攪掂,即刻可以入場,拿拿聲去Mario 攞入場券先,掃完QR code hold 住左,搵職員幫手,話攪唔到可以去大白鯊果邊有個service counter 整,但要行返出去,跟住個App 又郁返,要掃樂園入場券 QR code 又唔知點解掃唔到🤦🏻‍♀️跟住用另一部手機影低個QR code ,再掃又得左!揀左12:20 入Mario ,其實應該揀晏D,因為未影過夜晚的Mario 之前兩次都係早上,不過今日落雨天陰,睇吓會唔會開燈🤣






未入得Mario 就先去Harry Potter ,先在湖邊影吓相,去埋廁所,先去排隊玩Harry Potter and the forbidden journey ,入口寫住等候時間60分鐘,8:42開始排,條人龍一路keep 住行,冇乜點停,大約廿分鐘 9:03 已經可以去 locker 放低野,然後入去現,但係到我準備上車時,突然停左,唔知咩事,等左陣先郁返,跟住要所有人落晒車之後,空車行一圈返嚟冇問題先開始比人玩,都攪左十幾分鐘,出嚟之後在shop 見到都出左D新野!好吸引!都係走果陣先買!出返嚟見條隊,排到去廁所出面😳要130分鐘,頭先停一停機,多左咁多人? 可能晏左,開始多人去完Mario 攞飛後過嚟,見佢條隊唔郁,可能真係要排好耐!好彩頭先玩左先!









跟住行去今次目標,鬼滅之刃無限列車主題區!先搵禰豆子爆谷筒,話說當年疫情期間2021年,USJ 已做鬼滅主題,推出左襺豆子爆谷筒,但係當時飛唔到,當然香港梗會有得賣,當時炒到七百幾,但佢其實只賣¥5500,當時可能平D,但滙率高D,都係$300 以下,可能當年銷量比預期少,又或者想補返比外地客,依家佢再做,當然吸引到唔少人,我第一時間搵爆谷筒,冇乜人排隊買,佢仲跟埋Cherry 味爆谷,我就左要爆谷,因為唔太鐘意食 😅 另外仲有賣炭治郎同禰豆子 churros ,呢個就好多人排隊,以前我都鐘意食樂園嘅churros ,但依家覺得好甜,所以冇食!商店內的產品幾得意,不過我冇買,因為主要係公仔、服裝、頭箍等,我只係買左條毛巾😅 除左產品仲有食品,餐廳有炎柱煉獄杏壽郎美食,又去食吓先!餐牌得幾款食物,叫左牛肉咖喱飯同cheese cake 。食物味道真係麻麻地,不過樂園應該都唔會有好好食嘅餐廳🤣 鬼滅主題區有機動遊戲,上次嚟做多啦A夢主題果陣玩過,係過山車嚟,所以唔玩喇!





在商店行左一陣,行過去 Spiderman 果邊,見Spiderman 已經拆咗裝飾,𥚃面可能拆緊了!行到差唔多夠鐘就去Mario 區,去睇吓機動遊戲要排120分鐘便放棄了,因為2:00 巡遊,今次想睇巡遊!在Mario 園區幫好友買少少野,影吓相就走了!




出返去睇巡遊,巡遊表演有比卡超,Mario 等,不過時間好短,15分鐘左右就完了!睇完巡遊就去買野,見出面商店有Harry Potter 產品就冇入返去Harry Potter 園區買,後來先諗起我想買音樂盒,出面商店冇,所以忘記左買!見到商店開始有 Donkey Kong 產品推出,不過就好少,好友的兒子喜歡Donkey Kong ,原本想買T shirt 比佢,但得兩款 T shirt ,成人果件白色,小童果件綠色底,有Donkey Kong 同香蕉圖案,我驚小朋友唔鐘意青BB😅,而其他都係紙盒手信,最後買左鐵盒朱古力!買完野去退稅,時間尚早,所以冇乜人,夜晚係超多人的!退稅要扣手績費,實際退返5-6%,好過冇😂 退完稅就走了,都玩左七個鐘,經過呢兩次入嚟USJ ,感覺好攰好多人,短期內應該唔會去USJ 了🤦🏻‍♀️





出返難波,先返酒店放低野先!出去食晚飯,尋日在法善寺橫丁,見到間鰻魚店,今晚去會一會佢!店名叫法善寺山かづ,門口布簾大大個鰻字,店入面應該有樓上,見樓梯口有鞋架,應該係tatami,樓下兩個卡位加幾個圍住廚房的counter 枱,我一個人當然坐counter 位,好處係望到師傅料理過程!見佢地一次過燒嘅鰻魚份量都唔少!餐牌頭先在門口睇左,佢除左唔唔同份量嘅鰻魚飯,鰻魚蛋飯,仲有鰻魚伴三文魚籽飯或者鰻魚伴海膽飯 ,我就叫左 ひつまぶしset ,呢個set 一般都係將鰻魚切細件,然後有幾種食法,可以就咁食,或者加蔥同wasabi,或者再加湯,我比較喜歡就咁食!😆 除咗主餐牌,仲有一張紙餐牌係當日推介食品,我叫左燒鰻魚肝同埋味噌醋帶子,帶子都幾厚,唔使點醬都好食!

食完飯去藥妝店睇定有咩要買同幫人買,出到嚟又落雨!行去心齋橋搵返尋晚見到一間叫 STIQ 的店,尋晚太夜,睇左一陣佢就關門,今日早少少,佢呢度係賣貼紙,呢啲貼紙其實係可以燙落件衫或者個袋度,佢仲有D淨色嘅衫賣,你可以買件衫再加貼紙即場教你點樣燙落件衫度,我就買咗件薄嘅長袖衫揀咗三份貼紙,佢一路教我自己燙,好快就搞掂,咁就可以創作一件獨一無二嘅T恤啦!當然你都可以買返去屋企自己整,不過佢教你一次就會好啲,因為都有幾個Step要做!

再行多一陣就返酒店,今日都出左嚟十幾個鐘,好攰!今晚要好好瞓返覺!😴😴😴





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...