星期二, 12月 19, 2023

Dragonfly











同好友食完lunch 就去Landmark 影吓相,呢度嘅佈置都好靚,小朋友仲可以入去玩瀡滑梯,應該要消費先可以玩!

我哋影咗一輪相就行返上去大館,因為要去呢間酒吧試吓,去到酒吧嘅時候時間尚早,只有兩枱客,但其中一枱係一大班人,所以都有D嘈,上一次嚟大館嘅時候,已經見到呢間酒吧,因為當時係日頭佢未開,所以冇試到,今次約左人去中環,特登過嚟試吓!原本我地想晏少少,但係驚晏D冇位,所以都係入去坐耐D !

酒吧嘅裝飾,真係店如其名,四周圍都係蜻蜓做裝飾,門口接待處個櫃已經佈滿立體蜻蜓,連聖誕樹🎄上面嘅燈飾都係蜻蜓😅 一入去有一條小巷,有D比較矮嘅枱凳,我諗係用嚟等位用,而酒吧嗰邊,地方就唔係好大,大概有10張左右高枱櫈,同9張圍住吧枱嘅櫈,吧枱後面有個女性人像,好似蜻蜓女神咁😂呢度個天花全部係有蜻蜓圖案嘅燈,全部係同一隻藍色,好靚 😍😍😍😍 

店內音樂都頗強勁,可能空間細,餐牌都好簡單,有D佢地特色飲品就有圖樣,好似水彩畫咁畫出嚟,而classic 的cocktail 就冇相,我地叫完野飲就狂影相🤣🤣 一開始影果陣,另外兩枱客都走了,變咗我哋兩個包場 👭🏻☺️☺️ 就可以影好多冇人嘅相喇😏 飲品跟左一小碗爆谷,味道幾清淡唔太咸👍🏻 而飲品嘅賣相唔算好靚!味道亦一般,我諗好多人真係嚟打卡🤣🤣

走果陣見店外坐位都係佢地嘅,仲有個小舞台,我諗假期可能有live band ,而店門口對面,原來仲有間房,都幾大,有兩張大梳化,好啱一大班人,我地都有入去影吓相!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...