星期二, 12月 19, 2023

Chutney




由大館出返嚟,就去今晚book 左嘅呢間印度餐廳,原來就在上次食果間黎巴嫩菜果間餐廳樓上,佢地兩間應該係同一間公司,因為訂完枱,就收到黎巴嫩餐廳email ,介紹返自己餐廳!

我地上到去,好快攞到位,我地坐窗邊,呢度睇落唔係好大,今晚都幾full ,大廳望到有幾個銀色爐,應該用嚟焗印度烤包Naan ,見到師傅整Naan 之餘,仲有D一串串嘅肉類!餐牌食物選擇唔算好多,因為唔識點樣叫呢度啲嘢食,所以上網做咗功課,揀咗幾款有興趣嘅食物,我哋叫咗 Keema Pav 係咖喱免治羊肉配牛油麵包,呢個幾好食,小小辣羊肉唔會羶,個牛油麵包有少少似 Pizza Hut 嗰個蒜蓉包咁,好食👍🏻👍🏻 ,Achari beef short rib 慢煮牛肋條,呢個好淋,好似炆牛腩咁啖啖肉👍🏻,lamb Shank Nalli Nihari 慢煮羊膝咖喱 ,呢個冇免治羊肉咁好味!😄 Haryali Fish Tkka 烤魚盲鰽紅菜頭酸辣醬薄荷酸辣醬,呢個估唔到咁好食👍🏻👍🏻魚肉外面黑麻麻,但𥚃面 juicy 又多肉 👍🏻👍🏻 我地諗住叫一份Naan ,但店員話四個人叫一份唔夠食,所以我哋叫左一個原味加一個蒜蓉,原來個Naan 都幾大塊,結果食唔晒D野🤦🏻‍♀️ 如果我地叫少一款肉就食得晒!因為個Naan 都好食,不過食完半個Naan 好似食左成個pizza 咁飽😅😅  整體嚟講食物嘅質素唔錯,當然佢嘅價錢亦都唔係平,不過店員嘅服務態度就麻麻哋,未至於差,不過全程有D黑面 😅

















食完飯我哋揸咗架車過去西九龍,去影吓聖誕燈飾,不過我哋去到太夜,佢原本有啲攤檔都已經收晒工,只有聖誕裝飾可以影相,而且影咗半個鐘就close ,你近呢幾日都未必有時間再去影,不過都影咗好多相,今日玩咗成日都好開心!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...