星期日, 9月 10, 2023

山西印象





三年前,疫情比較嚴峻嘅時候,我成日都去呢間山西印象食飯,貪佢冇乜人,而且家庭式經營,店員比較友善,應該係兩公婆同埋個女一齊做,不過我其實聽唔明佢哋講乜嘢,可能佢哋係山西人,講開山西話,國語都帶口音,又唔係好識講廣東話,但係識聽廣東話,後來店主話業主要加租,所以佢哋結束咗冇繼續經營,之後喺街度撞過佢哋,都算有緣,原來佢哋都想喺荃灣開返舖,但係都搵唔到啱嘅舖位,隔咗大概一年左右,今年佢哋終於開返鋪喇!就係返以前舊舖嘅對面,大間左,仲有樓上!見到佢地開返,都好鄧佢哋開心!

當然要幫襯吓!我多數食麵,佢地D麵係自己拉的,老闆拉麵,老闆娘煮麵,亞女收錢😄 平時晏晝冇乜客,我諗主要做晚市,有酸菜魚食,我就食晏所以食飯或麵,食物保持到水準,始終家庭式經營,都係住家的味道👍🏻👍🏻又可以做飯堂喇!







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...