星期日, 2月 19, 2023

2023年2月九州自駕遊 - Day 6 並木街咖啡





話咁快又去到行程嘅最後一日!今日因為搭中午機,所以冇乜地方可以去,好友就因為國泰取消咗佢地今日班機,就改咗遲我兩日先返香港,佢先車我去機場附近飲杯咖啡,搵咗呢間咖啡店,今朝又落雨,我哋嚟到嗰陣都落緊雨,泊咗車行幾步就入到咖啡店,所以落雨都冇乜影響!

店入面嘅裝修都好新,地方都幾大,店內仲有D書同玩具比人客睇/玩,今朝只有幾個客,睇吓餐牌,早餐set有四款,我哋揀咗每人一款,我嗰款係蕃茄法包🥖,好友就叫咗雞肉沙律🥗,同埋煙肉蛋pancake 🥞,個pancake仲要係有麥粒嘅,我哋另外仲叫咗個疏乎厘pancake,等左好耐先有得食!味道就一般,咖啡☕️ 都幾好飲 👍🏻












跟住揸車十幾分鐘就去到機場!排隊寄行李🧳 排咗好耐,雖然已經有四五個counter做,但係非常之慢!攪左45分鐘先寄到件行李🧳!然後就過關,過關就非常之快,因為又係有部機比你自助過關嗰種,佢都有人手去做過關,但係得一個人做,仲有人去排隊,咁就梗係揀自助過關啦!唔使排隊!😅








過咗關之後,機場係好細嘅,買手信嘅店有一間好大間,好多人,見排隊俾錢都排咗幾十人,另外一間細間嘅在另一邊,少野賣D,但係冇咁多人,視乎你要買D乜嘢嘢,好似我朋友想買薯條三兄弟,兩邊都有,咁就梗係去細嗰間,唔使排咁耐!我自己就買咗一支梅酒!至於食店,呢度都有兩間,有一間我記得上次我同好友食過,但係兩間都爆曬好多人,我因為食咗個法包早餐好飽,所以都冇食到嘢就等上機!返香港已經唔需要做任何檢疫嘅程序,而且今次好快就有行李攞,跟住就搭的士返屋企,返到屋企時間尚早,仲可以去街市買嘢煲湯今晚飲😆

 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...