星期六, 2月 18, 2023

2023年2月九州自駕遊 - Day 5 鳥梄 Premium Outlet、天神地下街





今朝一早起身,行過對面 Sakura Machi 睇吓有冇早餐食,商場未開門,佢有幾間食肆都未開,唯一只有Starbucks開咗😅 唯有飲杯咖啡啦!原本想買啲嘢食,但係唔係好啱食,所以淨係飲杯咖啡,飲完咖啡喺呢度個公園行咗一陣,因為之前一晚住 Koko 酒店間房望落嚟望到呢個公園,所以都想過嚟睇吓,商場樓下而家做緊 Event ,應該係熊本城嘅馬拉松,行一陣就返酒店攞返行李,會合好友出車!





我哋去鳥梄 outlet ,呢個outlet上次我哋嚟九州都去過,由熊本揸車過去都要兩個鐘,中間又停咗尋日去過嘅広川休息站!我去到outlet竟然落雨!好彩我哋都有帶遮同雨褸,我哋行咗一陣都冇乜收穫!淨係食咗個lunch 😆





行咗兩個鐘就去返福岡市,先去酒店check-in先,放低行李之後我哋冇揸車,因為去天神地下街好近,酒店過D係箱崎九大前站,我地搭箱崎線,六個站到天神,去地下街行一陣!上次嚟到因為太夜好多舖頭冇開,今次就早D,所有舖頭都有開,我哋又去行藥妝店,跟住行百貨公司,喺天神地下街連接咗幾間日本百貨公司,有三越、大丸,我哋都有去佢哋嘅超市行吓!又買左水果!




行完一輪街就去食飯,我哋今晚訂咗枱食燒肉,今次去呢間叫做 One dining 燒肉 1 ダイニング ,係我地之前食開果間 国產牛燒肉放題,同一個集團,佢哋嘅質素唔錯,價錢合理,我哋都叫咗好多碟嘢食,食食吓我又流鼻血 🤦🏻‍♀️過左一陣就冇事,繼續食!當然唔少得佢嘅甜品,亦都叫咗酒飲,不過好友個老婆飲咗杯熱嘅 sake 之後突然間醉咗,冇曬反應 😳 我地落到樓下佢成個軟晒,好友孭住佢,我哋嗱嗱聲去搵的士,搭的士返酒店,好彩佢冇嘔,呢程車搭左¥2610 😅 返到酒店,就好好休息!








酒店住後感 :
Hotel Japanesque 
呢間酒店有少少似 apartment ,好有住宅feel,酒店嘅走廊係露天嘅,唔會有對面嘅房間,房間的空間算幾大,一入門口已經係洗面盤,房入面有梳化,有露台,露台仲有張櫈添,望到樓下有個小泳池,仲有燒烤爐!唔知係咪可以燒烤 🤔,房間都幾新淨,牆紙係書架圖案,有返少少文青味道😂 酒店大堂有兩款入浴劑提供,都唔錯!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...