星期四, 12月 15, 2022

Royal Inn



今晚又出去食,試吓呢間開左無幾耐嘅餐廳,門口裝IA修整左個類似凱旋門的白色拱門裝飾,加埋花花同聖誕樹,又好打卡able!

睇吓餐牌,呢度冇 set ,all day menu主菜以扒類同海鮮為主,生蠔做緊買六送六,我哋因為得兩個人食唔到一打生蠔🦪,所以就散叫咗四隻,兩個龍蝦湯,同埋龍蝦沙律,另外叫咗炭燒安格斯肉眼扒,生蠔係西班牙同法國,我哋覺得法國嗰隻幾好食,所以再加多兩隻,甜品叫左 crêpe 同心太軟,呢度入邊有個酒吧,門口都擺咗個水煙,我諗黃昏時間開始做埋酒吧!食物嘅質素都幾好,見餐廳入邊唔係太多人,可能佢個價位喺呢一個商場來講都係偏貴咗D!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...