星期三, 12月 14, 2022

幸福鳥


去太古城影完聖誕裝飾!我地去睇吓D小禮物,大家都要買聖誕禮物交換!睇完一輪都未諗定!

跟住去食 dinner,見到呢間食日本野,又試吓佢! 除咗主餐牌!有D今日推介的海鮮,我地揀咗鱈場蟹肉鍋、燒三文魚鮫、串燒雞翼、鱔、牛舌、蝦、烏冬,食物嘅質素都唔錯,我哋因為有會員,所以送咗一碟炸魚仔,不過就味道麻麻哋!甜品有紅豆抹茶餅,今晚食得好開心,可惜好友冇帶佢隻狗出嚟,下次諗吓點樣見吓佢隻狗先得,好掛住佢呀!食完嘢仲送咗啲coupon俾我哋,留返下次用!店員服務好好,下次可以再食!



 










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...