星期五, 9月 09, 2022

Lina Bell





一早起身,睇新聞話英女皇英國時間尋日過咗身 🥺 呢兩日新聞仲話佢醫學監察,但係所有家人都喺佢身邊,意味住佢就嚟唔得,不過都96歲,近排都身體不適,都差唔多係時候😔 今年真係死得人多!😔😔

今日係 Lina Bell 正式在香港迪士尼推出嘅日子,一早book咗今日入院,今日已經揀咗晏D先入去,因為諗住睇夜間煙花,所以唔使咁早入去,但係都超級多人,好多人之前上網訂咗 Lina Bell 公仔,今日入去攞,所以人人手揸一隻 Lina Bell 公仔,我就冇訂,遲吓一定有得賣,唔係再等去到日本先至買!

夜晚七點幾先至行去等睇煙花,今次企個位比上次後少少,終於等到煙花開始,但係播咗一陣音樂,D聲窒吓窒吓,然後突然間停咗,一D煙花都未開始放,跟住廣播就話煙花表演完結左 😱,全場閙爆,全部人準備離開嘅時候,又聽到佢廣播,話煙花表演會延遲😪,全部人又行返返轉頭等,一等就等咗20分鐘,跟住又係廣播,又話煙花表演完結左🤬,全場鼓燥,我有年票就覺得嘥晒D時間,好多人買單日票嗰D,真係好唔抵!

離開咗迪士尼之後,返去又一城搵嘢食,因為已經夜喇!好多食肆都就收工,唯有係金色不如歸未收,嗱嗱聲去食D嘢,食食吓好友打電話俾我,原來佢哋琴日去完 staycation,今日入咗去迪士尼,早知大家約埋一齊食飯啦!😅 佢哋就係買咗一日飛嘅苦主 🥹










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...