星期一, 4月 25, 2022

古琴雅苑



好友四月生日,終於約到佢食生日飯喇!

壽星女講明要食片皮鴨,我哋都好想食,所以訂咗枱一齊去呢度食,去食飯之前我去攞蛋糕,因為之前一日訂咗個蛋糕,攞完蛋糕放咗喺餐廳,再出去行吓,因為仲有成個鐘,四條友走咗去DONKI行咗陣,買咗少少野,就行返去餐廳睇吓有位未!點知都仲有幾多位!早知我哋早D過去啦!

叫咗一隻北京填鴨、小籠包、松子魚、脆鱔、菜 🥬 ,好好味,北京填鴨配卷餅🫓真係冇得輸 😋😋 食得飽飽地,雖然有蛋糕食,但係忍唔住要叫一下高力豆沙香蕉!真係好耐冇食過!反正一客得四粒啊,一人一粒啱啱好!食完甜品再切蛋糕,今次呢個蛋糕係咖啡味,在 Tony Wong 度訂,佢出咗D半磅裝嘅蛋糕,啱晒我哋人少少食,平時D 蛋糕一磅裝四個人食就太多,起碼要六至八個人先食到一磅,而家出咗呢啲半磅裝,以每磅價錢計,其實係貴咗少少,但係就啱啱好食得晒!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...