星期六, 4月 23, 2022

飯局作客 - 新貓貓朋友🐈




睇完戲,約咗朋友去佢屋企食飯,一去到佢屋企就話介紹個新朋友俾我識,原來佢養咗隻貓貓,佢話係一隻近乎全白色嘅布偶貓,好友對全白色嘅寵物有D喜好,之前佢養咗隻柴犬,又係揀咗一隻全白色嘅,都係該品種之比較少有嘅顏色!早幾年佢經常話養隻貓,我哋都勸佢唔好養,因為佢之前養過兩隻狗都俾咗人,最重要係佢自己都未養得掂 😅

好友準備咗海鮮同埋牛肉,今晚打邊爐,另一好友未到之前,當然係同隻貓貓 🐈玩下啦,我都好耐冇玩過貓喇,佢隻貓有D驚青,雖然只係買咗幾日,不過當我哋递起手想摸佢個頭嘅時候,佢都好本能反應地縮開,感覺好似之前養佢嘅人係會成日打佢,所以見到人递高手就驚驚🥺

今晚食埋個分兩份控制得好好,啱啱好食晒,好好味!我哋已經約定下次食榴槤 🤭🤭


 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...