星期四, 3月 17, 2022

飯局作客 - 石圍角



呢兩個月疫情嚴峻,已經好耐冇同朋友食飯,好友平時都成日搵人食飯,佢終於按奈唔住要搵朋友食飯,所以搵埋我兩個人簡單食,其實之前佢阿嫂確診咗,佢姪仔就搬咗去佢屋企避疫,但係搬咗去佢屋企之後都確診埋🤦🏻‍♀️,好友同佢一齊住都冇中招,真係好勁,可能因為佢平時有潔癖嘅關係,佢都非常之小心,等到佢姪仔搬走咗超過一個星期之後,佢成個禮拜都喺度清潔清潔清潔,先至放心約我上去,而我亦都每日做快速檢測,呢日就去佢屋企一齊鋸扒 🥩

去到佢屋企基本上已經食得,只係我遲咗上去,佢未煎牛扒,不過好快就搞掂,我哋好簡單咁煎左兩塊牛扒,炒咗D三色椒,再加少少菜,煮咗兩碗罐頭南瓜湯 😅 上次去好友屋企食嘅牛扒就麻麻哋,今次嗰兩塊牛扒就好好多,不過個邊位都係比較厚,煎嚟煎去都係有D生 😅 食完個扒仲有甜品,好友買咗D好細粒嘅竽圓,佢都係第一次食,質感就好煙靭,不過就冇味 🤣🤣

後記:同好友食完飯之後兩日,佢就確診咗…..🤦🏻‍♀️


 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...