星期三, 3月 16, 2022

航拍 22 - 三星灣




 











原來已經超過一年冇放飛機!上星期好友問我有冇興趣一齊去放飛機,當然有啦!咁啱大家一齊放假,就去西貢走一轉!

好友話去西貢三星灣到放飛機,我哋入到西貢直接去碼頭搭船,拍好架車就坐船過去,喺碼頭見唔到有船去三星灣,跟住上網search到個電話,所以就打電話去問下,對方話叫我哋碼頭度等吓,見到藍旗黃旗船就係去三星灣,跟住見到有一隻船,成隻黃色嘅,由遠處駛緊過嚟,應該就係呢隻船,船泊岸之後,唔使問船家都睇到有個牌寫住去三星灣同麻藍笏,船費只係$30來回,好平,成隻船得我哋兩個,真係覺得佢油錢都蝕埋,後來想多一個人,跟住就開船,船程只需10分鐘就到,其實呢度剩係得個海灘,見到附近都有D屋,有D仲好似別墅咁,但係位置都唔係太近海灘呢邊,我估果度就係麻藍笏,因為隻船停完沙灘之後,就駛咗佢果邊,附近亦都有D魚排,海灘上面都有D人喺度玩水,我哋就喺碼頭放飛機!

耐冇玩都要少少時間佢諗吓點樣控制!不過每次有好友同我一齊放我就定好多,自己一個去放,硬係有D騰雞 🤣🤣 本來喺魚排上高飛咗一陣,覺得影得幾好,後來先發覺唔記得撳掣錄影🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...