星期三, 2月 23, 2022

Lúa









去銅鑼灣搵食,見到呢間新開嘅越南餐廳,個裝修好靚,就去試一試佢!

店入面有兩層,我哋上咗樓上,因為樓上有個位置掛咗好多燈籠🏮好靚,諗住去嗰度打下卡!店員好熱情招待,因為只有兩枱客,通常新開嘅舖頭都係好有熱誠,店員亦都好落力介紹佢哋嘅食物,有一個男士疑似係老闆,每枱客佢都埋去social 下,又介紹吓佢哋嘅食物,佢話佢哋嘅檬粉同埋法包都係越南來的食材做,因為話要做返越南嘅風味,用香港食材做唔到,佢又介紹佢哋有兩款醬料,加埋香菜同埋青檸,食河粉時點,係最好味!試咗佢哋嘅湯河、檬粉、法包🥖三文治,用佢哋介紹嘅方法去食河粉,又真係幾好食,不過我個人唔係好鍾意用咁多醬料,所以試少少就算,檬粉嘅味道都好食,但係唔係好食得出同其他越南餐廳嘅檬粉有好大分別,而個法包🥖三文治就真係好好食!平時食嗰D法包係個皮好硬,但係呢個係脆嘅!我同佢老闆講,而家疫情嚴峻,佢淨係做外賣呢款法包已經夠做 😆😆



 































沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...