星期二, 2月 22, 2022

Café Paradise / 第三針疫苗注射





今日係 22年2月22日,好多人揀今日結婚,我就咁岩約咗今日去打第三針💉,同朋友傾開先發覺佢又係約咗今日同一個地方同一時段打針,所以我哋約埋一齊去!

去打針之前我哋一齊食個lunch,在打針嘅體育館附近,搵咗間餐廳仔食,我哋叫咗一個意粉🍝同埋一個飯,簡簡單單食一餐,傾開呢排D疫情都真係好嚴峻,身邊總有幾個中咗招 😔,好友話佢今朝返公司,佢有個同事同佢一齊返工,話唔係好舒服,做左快速測試,又係中咗招,問題係佢繼續返工 ………  😰 好友完全唔擔心自己,我就好擔心自己 🥺




嗱嗱臨食完戴返個口罩 😷🤦🏻‍♀️,傾多一陣就去打針,雖然我哋約咗四點,但係其實可以早D去,或者遲D去,只要係約咗果一日就得!我哋全程一齊排隊,過程都好快,打果陣冇乜感覺,打完坐低休息嗰陣時,就覺得個針口比之前兩次都痛,唔可以話好痛但係有D唔舒服咁,不過坐咗一陣冇乜嘢,跟住就同好友分道揚鑣,都想快D返屋企休息,好友攞咗一盒火鍋湯料俾我,都好大盒有D重,打完針隻左手唔可以用力,全程只能夠用右手拎住袋嘢💪🏻,所以要快快脆脆返屋企,但係返屋企之前都係要去超市買少少野 😅 



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...