星期四, 1月 06, 2022

The Place




前兩日去完大酒店,我今日約好友出嚟山下心!

今日約咗去QE睇醫生,睇完醫生去會合好友,先去旺角花墟行一陣,因為好友早前搵風水師傅睇過屋企,建議佢擺羅漢松,所以佢想買一棵細細地嘅擺喺屋企,在花墟行咗一個圈,揀咗棵細細地嘅,因為佢話要擺床頭,所以唔買咁大支,行完花墟,已經天黑,走去搵嘢食!

好又話想食buffet,我哋梗係奉陪啦,去咗朗豪酒店,其實酒店改咗名好耐,叫做 Cordis ,成日唔記得佢中文叫做康得思!佢呢度食 buffet 嗰間餐廳其實都幾出名,不過從來未去過,我哋去到門口見好多人等緊入座,諗住都未必有位,埋去問吓竟然有位!真係好彩!聽晚開始冇堂食,諗住好多人爭取最後機會今晚出街食嘢!

呢度食物嘅選擇都幾多,當然我哋重點係食一D”回本”嘢 🤣,生蠔海鮮呢啲就唔少得,而且佢嘅質素都唔錯,因為疫情關係,所有食物都唔可以自己攞,由職員攞俾你,生蠔每次最多攞三隻,龍蝦同埋海蝦每次都係最多攞兩隻,所以都要行幾轉,海鮮好新鮮好好味,熟食我哋食得唔多,都係燒牛肉、鵝肝之類!片皮鴨都好食,甜品有榴槤撻,都幾好味,榴槤好香,只係奶嘅成份多咗D,如果比重多番少少榴槤就好喇!整體食物嘅質素真係唔錯!我哋已經 plan緊下次幾時再嚟,不過下次可能要食lunch ☺️









 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...