星期一, 1月 10, 2022

飯局作客 - 1月生日飯


今年第一個生日飯局,係好友的母親,而家都係我朋友,舊年我生日佢都有嚟食飯,所以到佢生日我哋又同佢食飯,今次去好友屋企食,我哋準備好食物,等壽星女收工過嚟食飯,今晚有海鮮、牛肉、牛展、貢丸等等!壽星女同埋佢老公,以及另一個兒子,一齊上來佢大仔屋企食,我哋食得好開心,又可以多D飯聚!😄 不過今次冇買蛋糕🎂,因為佢個仔話佢哋唔興切蛋糕,最重要係驚食唔晒!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...