星期二, 1月 04, 2022

寰宇殯儀館

早前好友的兒子去世,傷透大家的心,昨天在寰宇殯儀館設靈,都係第一次去呢個殯儀館,一星期內去兩次殯儀館,真係好唏噓!


好友昨天在靈堂哭了一整天,作為一個母親,冇嘢比失去自己嘅孩子更痛苦,幸好她丈夫很堅強,能夠強忍痛苦支撐大局,而且還有一個女兒,去氹吓媽媽開心!

小朋友今日大殮,主要都係一D親人同埋我地幾個朋友,蓋棺之前,由父母睇吓棺木內有D乜嘢,擺成點,然後最後瞻仰遺容,全場每一個人都哭成淚人 😭😭😭😭,因為小朋友好像睡了覺一樣,令人萬般捨不得!婆婆同媽媽相擁痛哭了很久 🥺🥺 因為親人全部都係長輩,而妹妹年紀又太細,所以家人未能夠送佢最後一程去火葬場,我們作為朋友就代佢哋過去,由另一朋友幫忙撳掣!然後我哋返去紅磡會合佢家人,一起食晏,幸好媽媽在離開靈堂之後心情平復了不少,大家都冇咁擔心,我哋食完飯再各自回家 !

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...