星期五, 12月 31, 2021

蜘蛛俠 不戰無歸 Spider-man No Way Home




Peter因為俾人爆咗佢係蝙蝠俠嘅身份,令到佢飽受滋擾及欺凌,除咗佢自己亦都影響到佢女朋友 MJ 同埋佢老友,甚至被大學拒收,為咗令到佢哋可以入到心儀嘅大學,佢就去搵奇異博士幫手,不過奇異博士話要令人忘記佢係蜘蛛俠,就會令到所有人都唔記得,在奇異博士施咒嘅時候, Peter因為想改為只有佢女友記得佢係蝙蝠俠,後來又想梅姨,影響到奇異博士施咒,令到不同宇宙之中認識蝙蝠俠的人都出現了,原本奇異博士想將他們送回原處,這代表佢哋可能要死亡,蜘蛛俠阻止左佢嘅做法,希望能夠說服佢哋做返好人,結果令到事情越搞越大…….!

套戲都有D意外驚喜,不過為免劇透,所以都唔多講,整體來講成套戲都好抵睇🤣,真係值得一看 👍🏻

睇完戲我哋衝出去海皮嗰邊,見到如心廣場唔似有倒數,等到最後幾分鐘佢先出現倒數嘅字,我哋影下相,最後幾秒叫好友拍片,點知佢淨係影住大廈冇影到人😅,我即刻攞架手機出嚟補飛,但係都過咗時間😆



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...