星期三, 8月 18, 2021

彼思動畫的科學秘密 The Science behind Pixar





食完好好味嘅一餐壽喜燒,下一個節目就係去科學館,之前有一次想同朋友去科學館睇展覽,但係因為太過爆入唔到去,所以我從來未入過去科學館,今次一早上網訂咗就可以入去喇,入場費只需要$10,不過勁多人,可能因為仲係暑假,所以好多小朋友!一入到去就第一part就係睇片,因為冇乜位所以我哋冇睇度,直接skip咗去第二part ,第二part係展覽,入口有個巴斯光年,所以個個都企喺度影相,跟住就係彼思動畫製作嘅內容,成個動畫嘅每一part設計同製作,都逐一講解,亦都可以俾人試玩一D效果,展館都算幾大,睇完一輪影完相行到最後就係一間商店,我哋又行返返轉頭,去返最開頭嗰度睇影片,我哋睇嘅時候佢咁啱做完,所以我哋都冇等,睇咗啱啱好一個鐘就出返嚟,跟住就行咗去隔離其他免費嘅展館度睇吓,不過都冇乜特別嘢睇,我哋再搭返車過去海港城,因為頭先行過嚟足足行左差唔多半個鐘,所以選擇搭巴士去返碼頭,因為今晚又訂咗枱去返海港城食飯!












 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...