星期三, 8月 18, 2021

台北。寬巷子




過返嚟海港城,直接就去食晚飯,我哋訂枱係六點,今日啲時間都好緊湊,去到都遲咗幾分鐘,不過佢會等10分鐘嘅!呢個鐘數就未滿座,可能多數人訂八點嗰個時段,一坐低先揀個湯底,揀咗養生白鳳湯,有人蔘花膠同埋烏雞做嘅湯底,我哋揀咗個大嘅日本和牛,雖然佢係大碟,其實只有六片!😅😅😅 另外叫咗佢最出名嘅玫瑰枝香,其實佢係豬肉砌出嚟嘅玫瑰花,我哋只係叫咗一朵,另外一啲配菜,有波波糖(菠菜包住一D豆皮)呢個係素菜、支仔冰 (蝦同豬肉花枝)、好彩頭(蘿蔔包住鴨肉蓉)、鳳梨酥(蝦同豬肉包喺豆腐裏面),同埋叫咗一個份菜!幾乎每一樣食物都係三件,啱啱好我哋每人一件,個湯底都幾好味,我哋就咁飲都入咗幾碗先,食物就普普通通唔算好特別,只係個名同埋造型比較特別,因為佢係台式嘢,所以都搞咗啲 gimmick ! 呢餐其實都期待咗好耐,因為都係提早咗成個月訂,不過相對就有少少失望,除咗價錢比日山貴之外,食材都唔係話一D好貴價嘅嘢,收費就偏貴左D!








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...