星期五, 4月 23, 2021

小曼谷




一排冇見嘅朋友今晚又約埋一齊食飯,近近地去九龍城食泰國菜🇹🇭,以前我哋都嚟過呢間餐廳幾次,冇食一排,原來已經搬咗過對面,今晚都幾爆腸,不過我哋早咗嚟所以有位,我哋叫咗生蝦刺身、咖喱蝦🦐、生菜包、柚子沙律、炒椰菜苗同埋蒜蓉包,食過幾次,今次覺得差咗,咖喱蝦雖然大隻,但係D肉係霉嘅,而且店員好想你快D走,可能想做多轉,店員話限時個半鐘,我哋食咗一個鐘,佢已經想我哋走,好快收晒野,同埋係咁係你身邊行嚟行去,都明白食肆有返夜市都要追番之前嘅損失,所以我哋都好快走,不過個感覺唔係咁好,最重要食物差咗,應該下次唔會再嚟😔 依家九龍城好似搵唔到一間好食嘅泰國菜😕







 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...