星期五, 4月 23, 2021

Balcony




食完泰國菜,原本食飯嗰陣想坐下傾吓計,但係餐廳趕住做多轉,所以我哋都好快走咗,諗住去附近搵間酒吧飲嘢,但係諗起酒吧未開返,但係見到呢間酒吧有開,因為佢係餐廳牌照,唔係酒吧牌照,所以店員都鼓勵我哋要叫食物,咁飲杯嘢食D小食都要嘅,我哋叫咗碟芝士,每人叫咗杯Cocktail,佢仲有買一送一優惠 👍🏻 個芝士切得好細粒,不過都幾好食,仲有一小碗橄欖,兩個好友都唔鍾意食橄欖,所以我一個食晒,唔記得咗影飲品,只係影咗芝士 😅 

我哋一路傾偈,懷念下之前去歐洲嘅日子,諗起都開心,希望疫情後,大家可以一齊去一轉歐洲!因為好友下個月生日,我哋已經約定下次食飯,我哋唔係坐咗好耐,其實酒吧入面只有兩枱客可以慢慢坐,不過另外果枱係咁食煙,所以我哋都好快走喇,買一送一優惠有總共有六杯飲品,我哋只係飲咗五杯,店員都好好,俾返張飛我哋,話下次可以補番果杯飲品!



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...