星期五, 1月 29, 2021

SAKImoto 嵜本






呢間麵包店都開咗成個月,之前見佢裝修緊,開咗之後諗住去又唔記得咗,今日趁出去剪髮之前,去試一試佢,店入面有堂食,座位唔算好多,堂食嘅人亦都唔多,睇吓個餐牌,其實佢只有一款食物就係佢哋嘅麵包🍞,只不過麵包有兩款選擇,麵包兩款係極美同極生,極美應該係冇牛油同牛奶,我揀咗極生,而果醬就有好多款選擇,我揀咗藍莓🫐、檸檬🍋、芝麻嘅果醬,加一款北海道牛油🧈,飲品都算幾多款,我就叫咗杯dirty,我就覺得佢唔夠 dirty 🤣

店入面有好多款果醬,亦都有佢哋嘅麵包,麵包係獨立一片裝,價錢都唔平,單係賣麵包同果醬應該都幾難維持,仲要係海港城呢啲咁貴租嘅商場,可能而家市道唔好平D租,但係之後應該都好難支持!





 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...