星期四, 1月 28, 2021

No boundary 無邊














好多時經過呢間餐廳都想試吓,但佢經常都好爆,今日都爆爆地,但係都有枱,就試吓佢!在門口睇咗餐牌,午餐都好似唔錯,入到去店員俾咗張紙我點餐,但係張點餐紙只有常餐,常餐只有兩款食物,一款係意粉另一款我唔記得咗係乜嘢,因為我揀咗意粉,其實意粉只係得一款就係卡邦尼意粉,可以揀嘅係配料,所有配料都係要另外加錢,我揀咗雜菇,跟餐有湯或飲品,我就揀咗湯,食物質素就普普通通,店入面嘅裝修,令店入面有好大回音,感覺好嘈吵!



沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...