星期一, 12月 14, 2020

安祖家廚






去過火炭好多次,都唔知呢度有間私房菜,午飯時間呢度唔係好多人,加上疫情之下,每張枱最多坐兩個,我哋四個人就分開兩張坐,餐廳入面嘅佈置都幾有心思,呢度夜晚應該係做私房菜,而午餐就星期一至五有唔同嘅餐,亦都有D貴少少嘅嘢食,我哋都係叫午餐,亦都有人叫壽喜燒烏冬,食物嘅質素都唔錯,而且唔多人,通常價錢立偉貴少少嘅餐廳,在上班族嘅地區都係唔會滿座!因為對一般打工仔來講午餐嘅消費都唔會太高,我哋唔係寫過嚟所以冇所謂!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...