星期五, 12月 11, 2020

飯局主場 - 第廿一回 壽喜燒




今晚相約好友去我屋企食飯,我哋去銅鑼灣集合,去咗超市度買嘢食,今晚整夀喜燒,所以去買牛肉,買咗D靚靚日本牛肉,另外亦都買咗少少海鮮,買咗生蠔、半斤蝦同埋幾隻蚌,仲有D蔬菜類,買完一齊搭車去我屋企,因為食物唔係好多,所以好快就洗好晒嘢可以食得,我用咗 LC 煎牛扒果個pan去整壽喜燒,原則上應該要一個有蓋唔黐底嘅鍋,但係我冇,最重要唔黐底,所以用咗呢個冇蓋嘅pan,整壽喜燒嘅時候好大煙,因為個火開始時開得太大,後來教返細D就好好多,不過成屋都係一浸油煙味!🤦🏻‍♀️ 自己整壽喜燒真係平D又好食,唔少得一人一碗白飯,雖然我哋每人只係食兩片牛肉,但係已經好飽,因為有飯有海鮮,食剩好多蔬菜類,唯有留返跟住嗰兩個食😅

食完飯好友攞咗禮物出嚟,因為之前我哋傾過話聖誕前搞交換禮物聖誕party,我以為下個禮拜先至係,點知原來今次佢哋已經當係聖誕party,所以佢哋買咗禮物,但係我就冇買到,唯有之後補返,
佢哋買俾我嘅禮物都好有心思,包括有我個名嘅手機殼,同埋一個Beauty and the beast 入面 Be our guest 的蠟燭擺設!我哋仲搵返前年在東京迪士尼買嘅聖誕帽,攞出嚟大家一齊戴住佢再影相,佢哋真係好有心思,搞到我都唔係幾好意思😅




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...