星期三, 9月 23, 2020

Glasshouse Greenery







今日玩左成日,都有D攰,我哋行完 H Zentre之後,就行過對面 K11 Musea,又去搵嘢食,揀咗呢間西餐廳,佢有室外座位,但係我有D熱,所以都係坐室內,不過今晚爆曬場,只有吧枱位,三個人坐bar 枱就冇咁方便傾偈,而且呢度D音樂幾大聲,加上酒吧不停製作飲品,個攪拌機幾乎冇停過,搞到我地要坐中間果個要傳話!

我哋叫咗一個牛油果沙律、一個沙律包配薯條、燒乳豬risotto ,另外叫咗三杯飲品,呢度嘅飲品選擇都好多,搞到我哋揀咗好耐先至揀啱!呢度嘅食物質素都唔錯,個乳豬好好味,我哋原本諗住食甜品,但係頭先經過幸福pancake,所以諗住留肚陣間再去食pancake!

食完嘢就真係落返去食pancake,呢間店嘅餐具全部都係即棄,我哋買咗一個鮮果pancake,同埋一個Tiramisu pancake,因為我哋三個人每人要叫一樣野,所以叫多一杯橙汁,其實我覺得pancake都係食原味或者配水果好D!

食完pancake,我哋再去驚安殿堂度行街,店入面仍然好多人,好友想買洗面膏,我地一路行一路睇好迫人,兩位好友都揀咗一D野買,我就乜嘢都冇買到,佢地兩個人夾埋都買咗千幾蚊,揀果陣時睇D嘢價錢唔係咁貴,賣單果陣就係咁貴!😅





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...