星期三, 9月 23, 2020

AME Stadium (H Zentre)























呢間電競體育館,今日先至新開張,店員話可以入內參觀,見入面只有幾款運動電競,分別有 E-Cycling 、E-Skiing、E-Racing、E-Rowing 同埋 E-Boxing,有D會配合 VR 一齊玩!我哋都好有興趣,不過相信要有一定嘅體力,我驚玩到身水身汗,原本想即刻試玩,但係好友今日着裙,所以我哋冇玩到!下次稍為練習吓體力,就過嚟玩吓!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...