星期三, 9月 30, 2020

Deer Kitchen (荃灣)























好多時都經過荃新天地,見到呢間餐廳裝修咗一段時間,最近終於都開咗,我諗開咗三、四日左右,咁岩今日有朋友約食飯,就一齊去試吓佢!

晚飯時間7:00pm 都唔係多人,可能冇乜人知佢開咗,我地見門口冇餐牌,所以入去問佢攞餐牌睇下,店員好細心介紹佢哋餐牌有D乜嘢食,有D乜嘢招牌菜,亦都講埋有D乜嘢優惠,例如:7:30pm 之前仲係happy hour,紅酒🍷、白酒、啤酒🍺都係買一送一,生蠔🦪本身做緊 $10,依家仲平D $8隻 !咁就入去試吓!

店入面大約有四十幾個位,有兩個大鳥籠卡位,每個可以坐4-5人,不過依家冇比人客坐,放左餐牌、消毒用品,我地坐酒吧附近,睇多次餐牌,招牌菜火焰西班牙黑毛豬肋骨,好友覺得好似好細件,所以叫左晚餐的西班牙黑毛豬鞍,有湯有沙律抵食D,另外叫左一打生蠔🦪,一客Buffalo wing 同埋白酒,白酒係澳洲的 Chardonnay 。

先上左生蠔🦪同白酒🥂,兩個人食住生蠔飲吓酒,好寫意,平時好友同我一樣,宅在家裡有時會食吓黑毛豬火腿、芝士飲吓酒,原來大家都有食 759 的西班牙黑毛豬火腿,雖然唔係高質100%橡果,但係幾十蚊一包都真係抵食!此時此刻都好想食!生蠔都好新鮮,唔算肥美,不過$8隻都物超所值!我地趁7:30 前叫多round白酒!😆

Buffalo wing 不過不失,少少辣,平時食的 Buffalo wing 有D炸粉,呢度就冇乜,似焗雞翼,啱晒我!塊豬鞍好厚肉,肉質尚算 juicy,味道不錯,底下仲有一塊紫薯餅,好味!😋

食緊飯果陣落大雨🌨,仲黑雨添!😅我地慢慢坐,仲叫埋甜品,一個心太軟,一個 Blueberry cheesecake,好味!呢個時候最好有杯咖啡或茶,不過我驚失眠🤦🏻‍♀️所以冇左呢個完美的收結🤣


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...