星期三, 6月 24, 2020

Micasadeco & cafe





















早幾個月疫情比較嚴峻嘅時候,想去呢間餐廳食嘢,但係佢冇開到,我以為佢唔會再開,今日見到佢又有開,就去試吓食嘢啦!

呢度主打係疏乎厘蛋糕pancake🥞,落order嘅時候講明要60分鐘,我諗住佢應該係預鬆左,先至話要60分鐘,正常45分鐘應該有,始終都係要等,先叫咗一個班尼迪蛋食住先,想叫杯橙汁佢話冇晒橙汁🍊,改要西柚汁,又話冇,唯有要芒果汁,唔係好想飲芒果汁,因為之前食咗個芒果之後腸胃炎 🤦🏻‍♀️,有段時間都唔敢食!我諗果汁應該都安全!個班尼迪蛋賣相麻麻地,食落個味道都 ok ,係個麵包嘅邊比較晏,佢有一D菜伴碟,落咗醋,個醋好酸,食新鮮菜沙律應該要落陳醋先好食!同埋應該要加少少橄欖油,因為本身個菜唔係咁新鮮,所以比較乾!芒果汁係比較濃稠果種,都幾好味!

個pancake真係要等足60分鐘,佢唔遲唔早,剛剛好60分鐘先至時有得食!我叫嗰個係雜莓pancake,原來個pancake係紫色嘅,我以為個pancake係原味,然後伴D雜莓,味道一般啦!冇乜蛋味,鬆軟到就足夠,一定唔及得在日本食咁好味,不過而家冇得去旅行,叫做懷念下在日本食pancake 🥞飲橙汁🍹嘅感覺!🤣




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...