星期四, 6月 18, 2020

鴻星























相約一班好友去咗旺角新世紀食飯,成班人之中有幾個都keep 住有出嚟食飯,只係有兩公婆同埋佢地嘅小朋友冇出嚟,因為有兩個小朋友,比較擔心佢地抵抗力低,所以一直都唔敢帶佢哋出街,而且其中一個好友在機場返工,都係高危嘅地區,而家疫情有改善先至敢出嚟!

今個月有兩個好友生日,每年都同佢地一齊慶祝,原本想去食蒸海鮮,但係見到呢度嘅廣告,六人餐都係$1400 幾,有龍蝦、鮑魚、燒鴨等等,睇落都唔錯,所以先至嚟試食,今晚都有八成滿座,而餐牌主要都係食呢個套餐,當然佢仲有D散叫嘅食物啦!個龍蝦係波士頓龍蝦,即係冇肉食!波士頓龍蝦不嬲都冇乜肉,淨係蟹鉗最多肉,食物嘅味道唔錯嘅,不過分量真係好少!隻燒鴨只係得半隻,而且好似隻雞咁細,我地有理由相信佢係唔足半隻!不過味道都係OK嘅,其餘嘅餸仲有花膠湯,個湯入面加左年糕?我地講笑話等你可以飽肚D!其餘餸嘅份量都係比較細碟,總共有八餸一湯一甜品!我雖然我哋女士比較多,不過都唔係食得好飽!

今日大家冇溝通過邊個買蛋糕,但係我早小小去咗買,到差唔多食完飯,小朋友話要食蛋糕嘅時候,大家都問係咪真係有蛋糕㗎 ?我先至話俾佢地聽有!不過呢個商場得兩間餅店,而且因為已經係傍晚時份先至買,所以冇乜選擇,買咗個藍莓芝士蛋糕,今餐食得唔係太飽,食埋個蛋糕就啱啱好!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...