星期四, 6月 18, 2020

迪士尼樂園重開























樂園經過接近150日關閉之後,終於可以重開,都預計佢差唔多要開,因為海洋公園上星期六已經開咗,見佢網上公布樂園重開嘅安排,第一時間上網登記,因為佢話限制人數一定要上網登記,原先想叫埋好友F去,但係佢似乎唔得閒,所以唯有自己去,上網預約咗10:30 ,所以要早D起身!

入園嘅時候,見到都幾多人,同埋佢有人流管制,因為要量度體溫先入得去,今日烈日當空,要排隊都幾辛苦,而且要兜過噴水池,由另一邊嘅進入樂園,我唔知點解要咁樣安排,搞到要行好遠先去到入口!

入到樂園,大家都好興奮,不過冇節目表提供比人攞,全部係上網睇,一行入去小鎮大街,工作人員都好熱情咁打招呼,果一刻真係好感動,久違咗嘅熱情,D工作人員都好耐冇試過咁熱情,呢個場面記得喺樂園初初開嘅時候就經常會見到,已經好耐冇出現過熱情嘅招呼喇!好明顯今日大家都好開心,而且睇得出總動員返工,所以員工嘅數目都好多,加上冇咗合照工作,入園嘅人數亦都唔係咁多,人手自然好鬆動!

























咁熱就梗係要去入去商店行一陣先啦!商店亦都有好多新產品推出左,主要係新城堡外型嘅產品,好多都好靚,其實我見到個 cushion 套幾靚,不過佢係要連埋個 cushion 一齊買,所以我冇買到,另外見到本簿都唔錯,但係好重,所以都冇乜買到野,見到佢推出左一D新嘅 Patched ,我買咗兩個可以癡喺袋上高,另外一款注目嘅新產品就係 Duffy & friends 嘅新朋友,就係海龜 Olu Mel !老實講我覺得佢個樣唔係好可愛,但係小朋友好似幾鍾意,因為我見到好多小朋友都有買,原本都想買隻細嘅捧吓場,不過真係揀唔落手!

我好少咁早入園,所以一D平時冇玩嘅機動遊戲,都走去玩下,例如去咗搭船,都好耐冇搭過,成架船都係得五個人,好彩有一個小朋友,都識得做吓反應,如果全部大人揸船果個應該好冇癮!😅

行去城堡嗰邊影吓相,以為今年會整完個城堡,點知整咗咁耐都未整完,預計要今年年尾先搞掂,個城堡睇落大左好多,我諗佢日後可能可以進入去城堡裏面,希望佢可以快啲開飯啦,到時就約埋好友F一齊去睇煙花!

跟住去玩咗Iron Man、蟻俠、迷離大宅、4D 劇場,原本想去另一劇場睇劇,不過 full 左,跟住去咗搵嘢食,因為有幾間食店冇開,所以D人迫晒喺幾間食店裏面,所以好多人,好難搵位,除非坐室外位,因為太熱,個個都想坐室內有冷氣,其實小鎮大街嘅餐廳都有位,不過佢收費比較貴,我都係去咗食漢堡包,而家佢有買一送一優惠,不過一個人食唔到兩個餐,所以只係食一個餐!

食完野,再行左陣就走喇!今晚約咗人食飯,早少少出去,搵個商場涼下冷氣先!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...