星期三, 5月 20, 2020

鍋心






















五月生日飯局,呢個群組嘅生日飯就冇停過,只係咁岩12月至4月冇人生日,大部份人都係年尾生日,所以冇特別約出嚟,今晚我哋五個人,其中一個好想食海鮮,所以揀咗嚟呢間食蒸海鮮,群組入面有一對是舊情侶,分咗手差不多半年,但係再見亦是朋友,反而我哋就有D尷尬,不過既然當事人都冇所謂,我哋都好快冇嘢!

我哋訂左8:30 ,呢度嘅做法係分開時段,上一個時段清晒場先至會放下一個時段嘅人入去,所以係準時8:30先入得,個餐有八款海鮮,其中兩款係必然嘅選擇,係龍蝦同白蜆,我哋另外再揀咗鮑魚、肉蟹、海蝦、象拔蚌仔、蟶子、花甲,未開始蒸海鮮之前,每人一盅燉湯,係蟲草花雞腳湯,蒸海鮮就會有專人幫我哋整,整完就會分派俾我哋,海鮮都好新鮮,龍蝦同肉蟹每人有半隻,鮑魚、象拔蚌仔、蟶子就每人一隻,食完海鮮仲有一個蒸飯,蒸飯又可以揀幾款餸,其實未食個飯已經覺得飽,食埋個飯就更加飽,因為個飯每人可以有兩碗!仲要我哋買咗蛋糕,好友仲買咗個大嘅蛋糕,勁多cream,所以個個食到非常之飽,食完之後賣單果陣,店員俾咗張單我哋,話如果攞住張單去佢哋佐敦分店食,每位再減 $100 ,見佢佐敦果間嘅價錢係平了,再可以減$100的話, $200都唔使,真係好抵,只不過要21日內要食,所以大家約定下個月再去,因為我哋今次係五位,下次如果去佐敦果間食,最多五位有呢個優惠,第六位及之後每位就要比正價,都真係好抵!雖然個餐有少少唔同,但係大致上都有八成一樣,反正都係食得非常飽,就算食少一、兩樣嘢都會好飽!











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...