星期五, 5月 15, 2020

自家手工意粉



















舊年年尾嘅時候 City Super 做會員優惠果陣,買咗一包 00 號嘅麵粉,預備整意粉,一直都冇時間做,想整意粉嘅原因係幾年前已經買咗部意粉機,放咗喺屋企幾年都冇用過,今日終於的起心肝去整,之前在網上見到人哋嘅意粉食譜,就跟住去做,材料好簡單,只係麵粉、雞蛋、橄欖油,分量嘅比例亦都好簡單,係 1:1:1 ,即係每 100g 意粉用一隻雞蛋同一茶匙嘅橄欖油,要整多啲嘅時候就200克用兩隻蛋同兩茶匙橄欖油,如此類推,我用咗300克麵粉三隻蛋同埋三茶匙嘅橄欖油,可能睇落唔多,所以要整完之後先知啱唔啱!雞蛋用咗日本蛋,所以顏色比較深色,將材料混合之後,搓佢大概10分鐘,就變咗深黃色,然後就放落麵粉機度碌,教咗厚度係零度,係比較厚身少少,碌成薄片之後,再碌麵條,我覺得麵粉麵團搓手得略為濕咗少少,過麵粉機嘅時候應該落多少少粉,所以麵條出嚟有點黐,我用咗衣架鋪左廚房紙,然後掛起個意粉吹光,食譜話最少要吹兩個鐘,我就啱啱好兩個鐘就煮嚟食,吹左兩個鐘頭的意粉都唔係好乾,我諗主要原因係有廚房紙阻礙咗佢通風,同埋麵粉都係偏濕咗D,未煮之前先係鑊度整咗茄汁蝦,另一邊再用水煮意粉,唔知要煲幾耐所以自己睇住,不過原來手工做嘅意粉吸水力好強,平時買現成嘅意粉冇咁索水,煮呢個意粉D水好快乾,而且好快熟,煮完即刻倒過去隻鑊度兜茄汁蝦,個茄汁煮得太過乾身,雖然加咗水都係略為覺得佢乾,因為冇乜汁嘅關係,個意粉唔係好掛到汁,所以食起上嚟有少少淡,下次試吓蛋嘅份量加重D,睇吓個味道會唔會蛋味濃D!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...