星期三, 5月 13, 2020

海港





















好友 F 又搬屋了,剛剛搬了屋兩星期又要搬走,大家花咗好多時間落間屋度整理,點知咁快又要搬,雖然都係搬返去附近,一來一回搬咗兩次都用咗幾千蚊!今次搬呢度都係上水區,亦都係比較舊嘅村屋,不過叫做環境好過之前果間少少,起碼唔使行樓梯,屋入面果兩部冷氣簡直係古董,一部聲寶牌一部日立牌,保守估計超過15年,但係仍然好凍!真係好嘢!上次嗰間屋就多曱甴,今次呢間屋就多蚊,好友張按摩椅,又係入唔到門口,前後搬兩次屋都搞唔掂,今次就曾搵人上門拆左張按摩椅搬入屋之後再裝返,又要比多千幾蚊,不過呢度佢簽咗一年租約,所以都值得整,今次因為我唔得閒所以冇幫佢手執屋,希望佢自己搞得掂啦!

我夜晚先入去,幫佢搞咗一陣之後就出去食飯,因為佢屋企真係冇辦法整到嘢食,我哋一行六人,出發去上水食飯,落車嘅時候見到有間海港酒家,就上去食啦!都唔記得有幾耐冇去過酒家食飯喇!我地叫左幾個餸,食完都係九點幾,酒樓都已經清場,準備10點關門,搭返車出去10點幾,等遲D好友執好間屋之後先再去探佢啦!







沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...