星期五, 4月 10, 2020

Café Cérès





















今日相約好友 F 食個午餐,原本想去大和堂,但係好多人等位,根據上次我去嘅經驗,呢度啲人係會坐好耐,加上今日假期,又行緊限聚令,所以等位會更加耐,所以決定去第二度食,去咗呢一間餐廳,見到有位,雖然有好多張枱,但係因為限聚令,實際剩返一張枱,啱啱好我哋入埋就無位,好友今日一身工作 look ,原來佢話今日有地方要去,就係去睇新屋,今日我得閒所以同佢一齊入去,先食飽野再去!

好友今日湊左隻狗去沖涼,可以夜晚先至去湊番佢,所以我哋就食D嘢入去,我哋叫咗一個漢堡包同埋一個海鮮意粉,一杯玫瑰咖啡同埋抹茶鮮奶,漢堡包係藍芝士牛肉漢堡,個藍芝士好鹹,雖然藍芝士本身係鹹嘅,但係個份量好多,所以覺得好鹹,其實應該用少少就夠,要減咗一半出嚟先至覺得啱味,牛肉就好好味,麵包亦都好食,因為呢間餐廳旁邊嘅麵包店係同一間公司,佢最先係做麵包店後來先做埋餐廳,所以麵包係好食,意粉就不過不失,咖啡就唔算特別好,食完嘢我哋就出發入上水金錢村!

由九龍城搭小巴去九龍塘,再搭火車入去上水,再轉小巴過去金錢村,都用咗唔少時間,落咗車仲要行一條長長嘅巷,差不多行到街尾先至係好又要租嘅地方,然後仲要行樓梯上3樓,個單位都好舊,因為個單位本身係有人住緊,但係佢哋一家人返咗大陸,要有一段時間先返來,所以唔想交租,就叫屋主將個單位租比人先,而佢呢一家人本身都係中港兩邊走,而且較多時間在大陸,所以屋入邊嘅嘢都好簡單,冇乜傢俬,不過雜物亦都唔少,因為原本果家人有大有細,有好多書本同埋玩具,我哋要將佢哋嘅嘢執埋一邊,同埋將部份嘅嘢放出天台,好彩佢天台都幾大,放咗出去嘅嘢只係佔咗天台好少位置,不過間屋比較舊同埋有一段時間冇人住,所以要花D時間清潔,我哋只係簡簡單單騰出一入空位先,下次再過嚟做一轉清潔,見到好友要住響呢度,個心好唔開心,因為環境真係唔係咁理想,屋入邊嘅牆都甩晒批蕩,廁所板又爛嘅,廚房個去水位又爛嘅,水喉水係啡色嘅,門外面嘅燈又唔着,夜晚返嚟黑麻麻點算呢!擔心佢一個女仔住喺度,夜晚唔知安唔安全,因為天台又冇得鎖,門又未換鎖,上手唔知會唔會陣間走返嚟!雖然佢只係住幾個月,會再搬,見到咁樣都唔係咁開心!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...