星期五, 3月 27, 2020

Uluru






















出咗院返屋企梳洗完,出去食D嘢,去咗灣仔呢間餐廳,過咗午飯時間,只有兩枱客,我哋叫咗兩個午餐,再叫兩個甜品,午餐叫咗海鮮拼盤同埋牛扒,雖然牛扒個賣相唔係咁靚,不過味道都唔錯!海鮮我淨係食咗一隻蝦,我覺得佢比較乾,甜品方面我地叫咗一個 Brownie 同埋 Cheese cake,甜品賣相幾靚, Cheese cake 幾好食,雖然佢講明未雪得夠硬,不過味道唔錯,brownie 我就覺得太甜,其實我一向唔鍾意食 brownie,呢度嘅店員服務態度好好,好友善,好有心去做,可惜市道真係好差,佢呢度有做下午茶,有類似high tea 嘅甜品,但係都冇人來食 tea,我諗平時應該幾多人,因為呢度嘅佈置都幾特別,都係一個打卡勝地,而且呢間係黃店,應該好多人幫襯,只係近期疫情太嚴峻,第二波嘅爆發,比第一波強勁好多,確診嘅人屢創新高,今日單日已經有65單確診,係爆發新冠肺炎之後最高嘅一日,連英國首相今日都中招,之前佢仲話佛系抗疫!😑而家連自己都中,查理斯王子又中,個個睇緊幾時到侵侵!🙄 東京奧運都要改期,好多人話呢個病係有錢人病,我諗因為多咗名人中招令人有呢個感覺,其實咩人都會有機會,真係要好小心個人衛生先至得!明天起,政府規定唔可以多個四個人聚集、聚餐,戲院亦都要關門兩星期,希望呢啲措施真係有效啦!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...