星期五, 3月 27, 2020

照胃鏡、腸鏡




































近排肚子不舒服,所以分別睇左婦科同腸胃科,婦科檢查少不了柏氏抹片檢查,這個每年都做,所以化驗經果正常,都是意料之內的事情,只係仲有小小毛病,食藥便好了!而腸胃科要預約,見完醫生再約去醫院照,中間用了兩星期,好心急想快D照,因為個肚好唔妥,而且照完仲要等化驗!

約好左去醫院做,入院請三天已經要開始低渣飲食,即係唔可以食D高纖維嘅食物,例如高纖蔬菜、有皮水果、穀物、肉腸、肉乾,同埋一D刺激嘅食物,例如咖喱、辣椒、中藥、煎炸食物,照之前一日只可以食流質冇渣嘅食物飲品,例如粥水同埋淨湯,我平時每日都食嘅水果🍇蔬菜🥬通通都唔食得!😔

先在早一日下午入院,都係第一次住私家醫院,淨係知道要自備睡衣、拖鞋、牙膏、牙刷,原來毛巾同沐浴露都冇供應,姑娘叫我唔好帶貴重嘢,我仲諗緊帶唔帶電話,最後帶咗,見到原來佢個床頭櫃有得鎖,我去檢查嘅時候,姑娘會幫我看管鎖匙添!我入住八人房,不過只有四個人住,大家都係做內窺鏡檢查,因為見姑娘派瀉水比每個人,即係話大家都係照腸,瀉水有2L ,姑娘話一每15分鐘飲一杯,可以慢慢飲,瀉水嘅味道就唔係難飲,不過飲落口嘅感覺好似有D杰,其實飲完兩杯有少少想嘔,感覺頂住個胃,飲完成樽之後開始發作,就不斷去瀉,瀉到第五次就已經係水,不過仲有另外2L 要飲😓,因為要瀉到好清,否則影響檢查結果,其實之後全部都係瀉D水出嚟,真係成日要黐住個廁所!

瀉咗成晚,覺得冇得再瀉喇,就瞓覺,因為今日一早就要做檢查,姑娘一早準備咗套衫比我着,仲要帶埋帽,轉頭再有姑娘種定個打藥針口,因為要注射鎮靜劑,準備好晒之後,就去檢查房出面等,瞓喺張床度等醫生到來,姑娘同麻醉師都準備好,醫生都準時到,佢一到就即刻推入檢查房,幾個人三扒兩撥好快手,先在喉嚨噴麻醉藥,在要咬住一舊膠,姑娘再用膠紙固定果舊膠,麻醉師就打藥,跟住就瞓着咗!成個過程係點樣就唔知道啦,不過去到最後嗰幾分鐘,我已經醒咗,見到有塊布蓋住我個臉,有人在按我個肚,之後有少少模糊,醒一醒已經去到自己個床位,可以落床行返去自己張床度瞓覺,我唔知道瞓咗幾耐,總之醫生走埋嚟同我講野,我就醒左,佢比張報告我睇,入面有頭先照出嚟嘅圖片,胃同腸各有八張,跟住話要再驗下有冇幽門螺旋菌,叫我兩星期後去複診,初步檢查冇乜特別,當堂安心左好多!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...