星期五, 1月 10, 2020

Red Lobster






















今日又去銅鑼灣,行過Fashion Walk 嘅時候,見到佢啱啱有 Event,正正係米奇老鼠同米妮老鼠,當然要影吓相啦!影完相去食嘢,原本諗住去果間餐廳無位!轉左去呢間食龍蝦嘅餐廳,我記得之前呢個位,係一間意大利餐廳叫做 Papi ,冇過嚟一排已經轉左手,見到過咗午餐時間佢都好多人,入去睇吓有乜食!

我地叫咗一個龍蝦,佢有唔同重量嘅龍蝦選擇,因為我也叫咗塊肉眼牛扒,所以叫最小的一磅龍蝦,另外一個沙律,同埋兩個龍蝦湯,龍蝦湯嘅味道都唔錯,沙律就一般啦,上面有D龍蝦鉗嘅肉,所以食落啖啖肉,飲完湯食完沙律都差不多飽,好彩牛扒係比較薄身,雖然龍蝦只係叫咗一磅,但係原來都幾大隻!不過龍蝦肉唔多,所以都食得晒,不過就真係好飽,原本想飲嘢咖啡,不過唔知佢去呢度D咖啡好唔好飲,所以最後都係改去 Sogo 飲咖啡 !











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...