星期二, 12月 31, 2019

飯局作客 - 除夕倒數





















除夕夜,又有遊行,所以我哋唔出去食喇,去咗好友 F 淘大花園嘅屋企整嘢食,好友一早準備定食物,之前佢話喺HKTVmall 買咗個大魚大肉套餐,只係$199 ,已經有三樣肉類,今晚就食咗佢兩樣,整咗隻燒雞同埋煎左塊牛扒,仲有剩一包豬肋條冇食到,隻雞尋晚已經醃左,不過呢D外國雞種嘅肉質係麻麻哋嘅,始終唔係鮮雞,不過都醃得幾好味,牛扒就最簡單因為唔使醃,就咁煎,好友亦都買咗少量海鮮,有鮑魚、象仔蚌、仲有隻唔知乜嘢紫色嘅蚌,仲有炒蜆同埋炒菜!都好豐富,另一好友 S亦帶D泰國買返嚟嘅零食,其實主要係薯片同薯片!我地一路整嘢食一路傾計,好友S的父親入了醫院做手術,令她很擔心,不過她到來前已經去過醫院看父親,見他進展良好所以她亦放心了!

我地一路食嘢一路睇電視,今晚亦都冇煙花匯演,因為遊行所以改為豪華版的幻彩耀香江,如果有煙花我哋一定出去現場睇!另外仲有旅發局搞咗個大抽獎, 6:00PM 開始登記,但係個個都攞唔到驗證碼,覺得好似被騙!我向來冇抽獎運,所以我都冇搞,食完晒野都差唔多要倒數啦,好友 I 亦都洗晒D碗 (又係成班女人坐喺度,男人做晒煮野同洗野😅)我哋係咁自拍,影埋個電視機,一齊倒數好搞笑,新嘅一年希望香港平平安安,最緊要大家身體健康!今晚雖然得我哋四個,不過都好開心!

澳洲係最先踏入2020年,果邊亦都有放煙花慶祝,不過澳洲果邊山林大火燒左好多日,當地有D市民覺得唔應該慶祝,因為山火都未救熄,希望佢哋快D撲滅到山火啦!唔好影響咁多野生動物同人類嘅安全啦!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...