星期六, 12月 28, 2019

雞翼山
















成日搭車經過望到呢一間小店,之前有一次想去食,但係好多人,近排市道淡靜,今日雖然係星期六,但係冇乜人,所以就去試吓佢 !

店入面嘅地方係好細,有幾個座位,但係其實可以坐喺度食嘅,得一張枱,另外仲有一張枱係企喺度食,不過我諗佢主要都係做外賣多,其實成間店淨係賣雞翼都有得做,我見佢唔同款嘅雞翼,其實係個醬汁唔同,同埋佢係即做,將個醬汁撈落個雞翼果度煮,所以要稍為等一等,佢都有D飲品,但係選擇比較少,所以我覺得佢係做外賣比較多,落咗order都係等左幾分鐘就有得食,我揀咗文青風玫瑰雞翼,其實係蜜糖汁加咗玫瑰花瓣,個雞翼係預先炸左,所以唔係好熱,不過都微暖,味道都唔錯,蜜糖配雞翼都唔會差得去邊,如果佢可以熱D,雞翼再 juicy D 就更好,同埋佢企位果張枱都幾污糟,我見好多雞皮碎攝咗响枱邊,好明顯張枱好耐冇清潔!🤦🏻‍♀️





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...