星期一, 11月 25, 2019

TC Bistro



















好多年冇去過新蒲崗,今日好友J生日飯局,揀咗呢間餐廳,餐廳嘅地方唔係好大,眼見大概有30個位,晚飯時間都係十幾個客,我地預先訂左枱,仲訂左一客威靈頓牛柳,餐牌上面嘅威靈頓牛柳係四人份量,之前在網上見到可以定一人份量,所以我地訂左一人份量,雖然我地唔有四個人,但係我地仲想試吓其他食物,唔想淨係食威靈頓牛柳就食到飽,所以叫個一人份,大家食少少試吓,我地叫咗兩款小食,一個係雞翼薯條,另外叫左兩客大啡菇,仲叫咗一個羊架同慢煮豬鞍,個雞翼有少少辣,味道都幾好,啡菇就唔係好大隻,所以我哋先至要叫兩客,佢其實比冬菇只係大左少少,唔係一般餐廳成個漢堡包咁大個果D啡菇,不過佢整得幾好食,羊架就唔錯,豬鞍就好厚身,但係味道就一般,唔係咁 Juicy,始終厚身嘅扒係比較難控制,食到咁上下先想起個威靈頓牛扒未見,店員原來漏咗單,我地以為冇得食,因為佢話要預早一日訂,點知佢話可以即刻整!個牛柳味道都唔錯,裏面嘅肉質都好Juicy ,而且牛味都香濃,整體來講呢間餐廳嘅食物質素都唔錯,價錢係比較合理,地點亦都方便我哋,食完飯之後,我哋帶咗個蛋糕嚟,最後冇喺餐廳食,因為我哋攞返去好友 F 屋企度食,佢住附近,可以慳返切餅費!









沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...