星期二, 11月 26, 2019

鮨穴





















尋日同好友J食完飯,今日去開銅鑼灣開會,又約佢食飯,今次去咗時代樓上食,近排市道淡靜,好多餐廳都做優惠,呢間都做緊七折,所以就去食下,其實呢間個集團有好多間餐廳,其中一間係之鮨千寿,我上個禮拜先食過,我估計呢間嘅質素應該都係差不多,我哋一人叫咗一個特上刺身拼盤,除咗刺身之外仲有前菜、麵豉湯、燉蛋,另外仲有支 Sake,個刺身拼盤都唔錯,有七折就真係幾抵食!

同好友J傾開去旅行嘅嘢,大家都希望出年可以一齊再去旅行,上年同期我哋一齊四個人去旅行,今年因為另外兩個分咗手,雖然話再見亦是朋友,但係一齊去旅行就未必有機會!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...