星期三, 10月 30, 2019

粵越棧























又係生日飯局,今晚去九龍城食,呢度主要係食小菜,你亦都可以來料加工,佢地會每磅食材收返$78 ,收費都唔平,不過我地只係買咗大閘蟹過嚟蒸,其餘都係跟餐牌叫,呢間食店都舊舊地,地方唔大,不過樓上仲有一層,座位有啲迫夾,除咗大閘蟹我哋亦都買咗兩支紅酒,同埋一支花雕,小菜方面我哋叫咗炸魚片頭、泰式鳳爪、德國鹹豬手、炸乳鴿、霸王鮮魷、沙茶牛肉河粉、炒豆苗、白灼蝦、螄蚶,最特別係生螄蚶,好耐冇食過生螄蚶,因為好多地方唔敢賣,有都唔敢食,不過今日見佢D螄蚶好新鮮,所以都叫咗,我地有幾個係好鍾意食,所以要encore叫多一碟,佢跟咗一D生蒜俾我哋,用嚟殺菌,而且D蒜頭都好辣,應該可以殺菌!今次買果D,大閘蟹都幾抵食,雖然唔係好爆膏,但係$100 三隻都算係咁!我都食咗兩隻,每餐都食得好飽,食完飯唔少得切蛋糕,好友們今次買咗個靚蛋糕俾我食,係Tony Wong 嘅芒果拿破崙,好正呀!好開心呢!


















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...