星期四, 10月 24, 2019

酒鍋






















又有生日飯局,今晚去尖沙咀食火鍋,呢間火鍋店應該係新開無耐,因為座大廈都係好新,店入面嘅裝修好中式,坐位唔算好多,不過見佢有幾間房,我地一行七人,所以冇訂到房,只係坐出面,不過呢度冇圓枱,全部都係長方形嘅枱,傾計唔係咁方便,同埋我地咁多人一定要叫兩個湯底!

湯底我地揀咗一個胡椒豬肚湯,另一個黑松露雜菌湯,個胡椒豬肚湯底幾好味,我飲左幾碗,而且胡椒湯底通常都係越食越辣,煲耐左胡椒出晒味,呢度火鍋料價錢唔算好貴,但係份量真係比較細,好似我地叫咗碟本地手切肥牛咁,三百幾蚊但係好細碟,而且牛肉切得好細片,真係好唔抵食,食火鍋最緊要係牛肉,唔抵食就扣分,呢度D丸同埋餃都係自家手工制,味道都唔錯,呢度都有D特色食物同埋飲品,我地叫咗六色小籠包,因為我地有七個人,唔夠分,所以我冇食到,我地叫咗一個清酒菠蘿冰,甜甜地冇乜酒味都幾得意,其他食物嘅質素都唔錯,我覺得比較適合三、四個人嚟食,因為佢每碟食物嘅份量都唔大,叫一碟剛剛好!整體食物質素 ok ,係牛肉太細碟!

















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...