星期五, 6月 28, 2019

宇治園


















今日瞓到好晏先至起身,令到今日諗住嘅行程都打亂左少少,先去剪髮,原來幫襯開嘅髮型師同佢助理都跳咗槽去第二間公司,由尖沙咀搬左去旺角,對我來講仲近左D,匆匆忙忙起身去食少少野,去咗附近Starbucks食咗個三文治,就搭車去新世紀廣場,呢間 salon 都幾新淨,明顯比尖沙咀果間少人好多,師傅話呢度會貴左幾十蚊,都冇乜所謂啦,都係多$40,今次剪剪得比較多,大概都剪短左四、五吋,呢個師傅唔知點解次次都好想我前多D!

剪完髮搭車出尖沙咀,原本行去 K11 Musea 果邊睇吓,原來個商場仲未開,只係開咗間酒店,之後去咗海運出面影吓相,呢期做緊 Toy story 4,不過今日係未 open to public,所以只能夠在外圍影吓相,影完相去商場行吓,周圍都好多人,因為週末三日長假期,加上已經開始放暑假!

行到去海港城想食杯雪糕,就去咗呢間食,見到佢原來都有麵食,所以就叫咗個麵,叫咗照燒雞扒麵配飯團,再加個抹茶芭菲,因為好肚餓,同埋行到身水身汗想食D凍野,食物嘅味道就一般啦,芭菲就幾好食,食咗咁多茶類食物,我都驚今晚瞓唔着,不過抹茶就應該冇咁濃,希望冇影響啦!












沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...