星期三, 6月 26, 2019

樂翠園海鮮菜館


















今日公司有籃球比賽,去到總決賽嘅今日,梗係要到場打打氣啦,尤其是今年我哋嗰隊表現出色,好大機會攞到冠軍,一早去到球場,先睇咗季軍賽,然後到冠軍賽,比賽嘅過程好激烈,睇到大家都好緊張,兩隊嘅分數只係差1至5分,拉鋸左一輪,終於我地果隊以5分之差贏咗!隊員仲攞埋 MVP ,大家情緒都好高漲,因為四年前輸咗之後,成對人一直保持練習,等到今年終於吐氣揚眉,成班都好開心,老細仲請食飯添!

成班人一齊去咗附近食飯,為咗幫老細慳錢,平平哋在舊區搵咗一間小菜館,呢度全部都係舊樓,間菜館亦都好舊,在後巷𥚃面間咗一個位置,可以擺兩張大枱,啱啱好我哋可以包場坐晒呢個位置入面,成班男仔打完波,狂飲左廿幾支啤酒!老細都飲到面紅紅,我就顧住喪食,我哋叫咗燒豬手、黃金蝦、小炒王、辣酒煮花螺等等,佢哋顧住廣播,其實我都唔識,所以只有聽的份兒,不過都好開心,今次真係完全體驗到團隊精神!不過出年應該未必做得返呢個組合,因為各個人都會調去唔同嘅區分,所以未必可以再一齊組隊,所以今次真係可一未必可再了!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...