星期五, 5月 17, 2019

Odelice





















最近好友話同男友鬧分手,所以今日約咗佢出來傾計,不過佢似乎又同男友冇事,因為佢話男友晏D join 我哋,我哋去咗The One行一陣街,然後去搵地方坐低食嘢,去咗呢間餐廳試吓,我哋叫咗個牛扒 share 食,點知個份量都幾大!加埋D 配菜食到好飽,而且個牛扒落多黑椒同埋鹽,所以偏鹹咗D,我地食到咁上下,佢男友嚟緊 join我地,本來諗住佢嚟到嘅時候再轉一張大D嘅枱,點知隔離果台客叫咗一客青口,侍應捧過來嘅時候,我哋聞到青口好臭,好似變壞左咁,但係隔離枱果兩個人食到津津有味!我哋真係頂唔順果陣臭味所以即刻走!唯有 join 埋佢男友一齊再去第二度食過啦!








沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...